بهترین پزشک عمل بینی مشهد کیه؟

در این مطلب شما را با بهترین پزشک زیبایی مشهد – بهترین پزشک عمل بینی مشهد اشنا می کنیم. با ما همراه باشید و از مطالبی که در اختیارتان قرار داده ایم استفاده کنید.

در صورتی که تمایل دارید در سایت طب ادز خدمات پزشکی – زیبایی – آرایشگاه خود را تبلیغ کنید با ما 09212032364 تماس بگیرید یا از طریق واتساپ پیام ارسال کنید.

بهترین پزشک عمل بینی مشهد

همه پزشکان معرفی شده در این صفحه طبق نظرات خوانندگان معرفی شده اند.

بهترین پزشک عمل بینی مشهد

دکتر نرجس رزم آرا

دکتر نرگس رزم آرا متخصص گوش ،حلق و بینی ،جراحی سر و گردن و فلوشیپ جراحی زیبایی صورت و بینی هستند، ایشان دارای بورد تخصصی از دانشگاه مشهد و همچنین عضو آکادمی جراحان پلاستیک صورت اروپا EAFPS می‌باشند. دکتر نرگس رزم آرا نفر اول  آزمون دوره تکمیلی جراحی پلاستیک صورت از  دانشگاه تهران در سال ۱۳۹۵ بوده  و در حال حاضر استاد درمانی دانشگاه علوم پزشکی مشهد هستند.

جراحی زیبایی بینی
جراحی زیبایی بینی از شایعترین جراحی های پلاستیک به شمار می آید. جراحی بینی یا رینوپلاستی به اصلاح ظاهر بینی و رفع مشکلات ساختاری بینی می پردازد. جراحان پلاستیک بر این باورند که زمان مناسب جراحی بینی …

جراحی زیبایی پلک
چشم ها و پلک از قسمت های هستند که تاثیر بسزایی در زیبایی فرد دارد. لذا افتادگی پلک ها می تواند موجب مسن تر نشان دادن چهره شود. به همین منظور جراحی زیبایی پلک می تواند با برداشتن پوست و چربی های …

جراحی زیبایی لب
لب ها دومین جز از صورت هستند که پس از چشم ها مورد توجه قرار می گیرد. لذا زیبایی و خوش فرم بودن آن و متناسب بودن فاصله آن با بینی بسیار در زیبایی تاثیر گذار است. به همین منظور برای خوش فرم تر شدن …

بهترین پزشک عمل بینی مشهد

دکتر رضا جعفری

دکتر رضا جعفری گیو در حیطه متخصص جراحی ، زیبایی و لاپاروسکوپی و در شهر مشهد به آدرس بلوار احمد آباد ، خیابان ملاصدرا ، تقاطع بعثت ، بین بعثت ۱ و ۳ ، پلاک ۱۱ مشغول به طبابت میباشند. این دکتر جزو بهترین پزشک عمل بینی مشهد معرفی شده است.
بهترین پزشک عمل بینی مشهد

دکتر اسماعیل فرزادفرد

دکتر اسماعیل فرزاد فرد در سال ۱۳۷۳ از دانشگاه علوم پزشکی کرمان مدرک دکترای عمومی خود را دریافت کردند و پس از آن در سال ۱۳۸۳ در دانشگاه علوم پزشکی مازندران دکترای تخصصی جراحی عمومی خود را سپری کردند. پس از آن در سال ۱۳۸۷ با نمرات عالی مدرک فوق تخصص جراحی پلاستیک خود را از دانشگاه علوم پزشکی شیراز دریافت کردند. دکتر اسماعیل فرزادفرد جراح پلاستیک و زیبایی در شهر مشهد هستند و بیش از ۲۰ سال سابقه درخشان در زمینه جراحی‌های پلاستیک، زیبایی و ترمیم دارند.

برخی از خدمات قابل ارائه توسط دکتر فرزاد فرد شامل جراحی‌های زیبایی صورت مانند عمل بینی، لیفت گردن، جراحی چال گونه، جراحی زیبایی پلک (بلفاروپلاستی)، جراحی زیبایی گوش (اتوپلاستی)، جراحی زیبایی چانه (منتوپلاستی)، لیپوماتیک، جراحی زیبایی سینه، جراحی‌های ترمیمی، جوان‌سازی پوست و تزریق ژل و بوتاکس و …. است.

حوزه فعالیت‌های دکتر فرزادفرد

  • جراحی بینی
  • جراحی بینی ترمیمی
  • جراحی پلک
  • جراحی گوش
  • لیفت پیشانی و ابرو
  • لیفت گردن
  • لیفت صورت
  • جراحی غبغب
  • تزریق چربی
  • پروتز چانه
  • سانترال لب
  • تزریق ژل و بوتاکس
  • جراحی ابدومینوپلاستی
  • جراحی لیپوماتیک
  • جراحی لیپوساکشن
  • پروتز گونه
  • جراحی ژیکوماستی
  • پروتز سینه
  • پروتز باسن

بهترین پزشک عمل بینی مشهد

دکتر کریم جلائیان سامانی بهترین پزشک عمل بینی مشهد

دکتر کریم جلائیان سامانی یکی از جراحان زیبایی مشهد و متخصص گوش حلق بینی میباشند. از بهترین دکتر های مشهد در جراحی زیبایی هستند. عمل های موفق زیادی تا به امروز داشته اند. بابیش از 10سال سابقه درعمل جراحی داشته برای اطلاعات بیشتر و شناخت دکتر های برتر مشهد و سایر شهر ها می توانید به سایت ما مراجعه کنید یا بامشاوران ما در ارتباط باشید.

دکتر مهدی غلامی

دکتر مهدی غلامی یکی دیگر از بهترین جراحان زیبایی مشهد است که می تواند انواع خدمات زیبایی را با بالاترین کیفیت ممکن ارائه کند.

بهترین پزشک عمل بینی مشهد

دکتر آرش بیرقی طوسی بهترین پزشک عمل بینی مشهد

دکتر آرش بیرقی طوسی به عنوان استاد دانشگاه، فعالیت های فراوانی در زمینه جراحی پلاستیک و زیبایی و عمل بینی در مشهد داشته است. از مهمترین فعالیت های ایشان چاپ یک فصل از کتاب بین المللی ADVANCED RHINOPLASTY می باشد که توسط اساتید برجسته دنیا در زمینه عمل زیبایی بینی توسط انتشارات SPRINGER نگارش شده است.

با توجه به مقالات ارزشمند دکتر بیرقی در زمینه زیبایی بینی، ایشان از ایران به عنوان مولف یک فصل از این کتاب انتخاب شده بودند. عمل جراحان زیبایی بینی در مشهد (رینوپلاستی)‌ به منظور رفع مشکلات ظاهری بینی انجام می شود.

بهترین پزشک عمل بینی مشهد

دکتر مهدی رمضانی

دکتر مهدی رمضانی اول فوق تخصص جراحی پلاستیک، زیبایی و ترمیمی در مشهد و با سابقه ای 15 ساله یکی از بهترین جراحان زیبایی در مشهد هستند. دکتر رمضانی با دارا بودن بورد تخصصی و فوق تخصص جراحی پلاستیک هم اکنون عضو رسمی انجمن جراحان پلاستیک ایران ISAPS می باشند. دکتر مهدی رمضانی با بیش از 6000 عمل بینی موفق در کارنامه کاری خود یکی از یکی از بهترین جراحان عمل بینی گوشتی و استخوانی می باشند.

 رزرو نوبت معاینه و مشاوره با دکتر رمضانی – جهت تماس 09157767703 کلیک کنید

بهترین پزشک عمل بینی مشهد

در انتخاب بهترین جراح بینی باید به چه نکاتی توجه کرد؟

  • تطبیق با جدیدترین تکنیک ها در جراحی بینی و استفاده از پیشرفته ترین فناوری های پزشکی.
  • توانایی شخصی سازی هر عمل بر اساس نیازهای فردی هر بیمار. بهترین پزشک عمل بینی مشهد
  • پشیبانی و کمک بلند مدت، به طوری که هر بیمار بتواند در صورت نیاز روی کمک آن ها حساب کند.
  • توانایی برقراری ارتباط خوب با بیمار و گوش دادن به خواسته ها و نگرانی های آن ها با صبر و شکیبایی زیاد.
  • داشتن حس قوی زیبایی شناسی و درک خوب از هماهنگی ویژگی های مختلف چهره، در نظر گرفتن تناسب چهره هنگام جراحی.
  • قرار دادن سلامت و رفاه بیمار بالاتر از منافع اقتصادی خود.
  • دارای گواهینامه جراحی پلاستیک یا گوش و حلق و بینی. بهترین پزشک عمل بینی مشهد
  • تمایل برای ارائه توضیحات مفصل در مورد جنبه های مختلف جراحی، از قبیل نوع جراحی، نتایج احتمالی، عوارض بالقوه، مراقبت های قبل و بعد از عمل، دوره نقاهت و غیره.
  • توجه به اولویت های شخصی بیمار. بهترین پزشک عمل بینی مشهد

انتخاب بهترین جراح بینی

اگر به دنبال جراحی بینی در آینده نزدیک هستید، ممکن است انتخاب بهترین جراح برای شما دشوار باشد. انتخاب جراح بینی فاکتور کلیدی در موفقیت شما است، بنابراین مهم است که شتاب زده عمل نکنید و به خوبی برای پیدا کردن پزشک ماهر تحقیق کنید. این مقاله را تا انتها بخوانید تا بفهمید چطور جراح بینی مناسب با خواسته هایتان انتخاب کنید.

ارزیابی تجربه و تخصص جراح

تجربه جراح در انجام جراحی زیبایی بینی یک فاکتور مهم در تبدیل آن ها به یک انتخاب خوب برای جراحی است. مهم است که اطلاعاتی درباره تجربه جراح و تعداد عمل های بینی که در طول حرفه خود به عنوان جراح بینی انجام داده اند به دست آورید. دقت کنید که در مورد سابقه حرفه ای جراح تحقیق کنید و رزومه او را بخوانید. پزشکانی که هزاران جراحی بینی انجام داده اند بسیار با تجربه هستند و مهارت بیشتری نسبت به جراحان تازه کار دارند.

بررسی عکس های قبل و بعد جراح

دانش و تخصص جراح پلاستیک در بیمارانش مشخص می شود. عکس های قبل و بعد بیماران جراح در حقیقت نمونه کارهای جراح و راهی عالی برای ارزیابی مهارت ها و سبک او است.

از همه مهم تر، با نگاه کردن به عکس های قبل و بعد می توانید نتایج جراحی بینی های شبیه به خود را ببینید (از نظر اندازه و شکل)، و تصویری از بینی خود بعد از جراحی با آن جراح خاص به دست آورید. این مورد بسیار مهم است، زیرا ممکن است برخی پزشکان در برخی موارد بهتر عمل کنند، به عنوان مثال ممکن است یک جراح در جراحی بینی استخوانی و دیگری در بینی گوشتی مهارت بیشتری داشته باشد.

همچنین، با توجه به سبک های مختلف جراحی بینی، برخی از جراحان بینی ممکن است مهارت بیشتری در یک سبک خاص داشته باشند. به عنوان مثال، یک پزشک در جراحی مدل عروسکی معروف باشد، بنابراین اگر یک بینی کوچک و سربالا می خواهید، می تواند گزینه مناسبی باشد. بهترین پزشک عمل بینی مشهد

ارزیابی ارتباط جراح با بیماران خود

مشاوره قبل از جراحی بینی اهمیت حیاتی دارد چون زمان آن است که بیمار با پزشک در مورد خواسته ها و نگرانی های خود صحبت کند. یک جراح خوب کسی است که در طول مشاوره قبل از عمل صبورانه به شما گوش می دهد و زمان زیادی را صرف توضیح روند جراحی، خطرات بالقوه و چگونگی مراقبت پس از جراحی می کند. بهترین پزشک عمل بینی مشهد

علاوه بر این جراح باید طوری صحبت کند که استرس شما را را قبل از جراحی به حداقل برساند و در مورد پاسخ به سوالات شما در مورد جراحی تمایل نشان دهد.

بنابراین حتی اگر جراح بسیار ماهر باشد، اگر انتظارات شما را درک نکند قادر به جلب رضایت شما نخواهد بود. او باید به روشنی آن چه را که می خواهید درک کند تا بتواند نتایج مورد نظر شما را ارائه کند. بنابراین شما باید توجه ویژه ای به توانایی پزشک برای ارتباط خوب با بیمار کنید.

البته تا زمانی که شخصاً با جراح ملاقات نکنید، ممکن است نتوانید در مورد فضای مشاوره قبل از جراحی اطلاعاتی کسب کنید. اما هنوز چند راه برای انجام این کار وجود دارد. در مورد یکی از این راه ها در بخض قبل صحبت کردیم، که از بازخورد افرادی که قبلاً جراحی کرده اند استفاده کنید.

صحبت با بیماران قبلی جراح

صحبت کردن با افرادی که جراحی بینی داشته اند، راه خوبی برای گرفتن اطلاعات دست اول در مورد جراح است. بنابراین اگر یکی از دوستان یا بستگان شما بینی خود را جراحی کرده اند، در مورد تجربه آن ها و این که آیا از انتخاب پزشک خود راضی هستند یا خیر صحبت کنید. این افراد می توانند در مورد سطح رضایت خود از تجربه خود با جراح به شما بگویند، همچنین می توانید نتیجه جراحی آن ها را ببینید.

بررسی صلاحیت جراح بهترین پزشک عمل بینی مشهد

به عنوان اولین قدم در فرآیند انتخاب جراح، باید اطمینان حاصل کنید که آیا جراح دارای گواهینامه معتبر برای جراحی بینی است یا خیر. یک پزشک یا جراح دارای گواهی صلاحیت، آموزش های لازم را به پایان رسانده و با موفقیت آزمون های مربوطه را به منظور دریافت گواهی تخصص برای جراحی گذرانده است.

جراحان زیبایی بینی در جراحی پلاستیک، جراحی ترمیمی یا ENT (گوش و حلق و بینی) دارای مجوز هستند. با این حال، تمام پزشکانی که گواهینامه جراحی پلاستیک یا ENT دارند، متخصص جراحی زیبایی بینی نیستند. جدا از متخصصان گوش و حلق و بینی که ممکن است جراحی زیبایی انجام ندهند، حتی آن هایی که درمان های زیبایی انجام می دهند نیز ممکن است در جراحی بینی متخصص نباشند. بهترین پزشک عمل بینی مشهد

 

 

 

 

شما کدام پزشک را بهترین پزشک عمل بینی مشهد می دانید؟ در بخش نظرات با ما همراه شوید و تجربیات خود را با ما و دیگر خوانندگان طب ادز، وب سایت بزرگ تبلیغات خدمات زیبایی – پزشکی به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

جدیدترین آگهی ها

فهرست